Ο 2ος Ημιμαραθώνιος Πάικου από τον Ορειβατικό Σύλλογο της Γουμένισσας

www.ospeg.gr

Φέτος ο 2ος Ημιμαραθώνιος του Πάικου είναι αφιερωμένος στον αγώνα των κατοίκων ενάντια στα μεταλλεία. Στο ν.Κιλκίς παρά την αντίθεση 70 φορέων των εκλεγμένων εκπροσώπων και της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών το υπουργείο κατακύρωσε τον διαγωνισμό που είχε προκηρυχτεί στα Κρούσια. Ακολουθεί το Πάικο από την λίμνη του Σκρά (γαλάζια λίμνη) ως την λίμνη Μεταλλείου, μια έκταση 100περίπου τετραγωνικών χλμ θα εκχωρηθεί για έρευνα και εκμετάλλευση. Τα δάση θα δώσουν τη θέση τους σε λίμνες  τοξικών αποβλήτων, το φημισμένο νερό του Πάικου θα δηλητηριαστεί και κάθε δραστηριότητα (γεωργία-κτηνοτροφία-τουρισμός) στην περιοχή θα πληγεί ανεπανόρθωτα.

Όλοι εμείς που αγαπάμε τη φύση και της δραστηριότητες στο βουνό, πρέπει να μπούμε μπροστά στον αγώνα αυτό.

Την ημέρα του αγώνα, θα βρίσκεται στην εκκίνηση σταντ του Μετώπου Αγώνα Ενάντια στα Μεταλλεία σε Κρούσια και Πάικο. θα γίνει ενημέρωση με ανοιχτή συζήτηση, σχετικές προβολές ντοκιμαντέρ και θα διανεμηθεί ενημερωτικό υλικό.

Εναντιωνόμαστε σε κάθε σχέδιο κολλοσιαίων παρεμβάσεων όταν μάλιστα από αυτό προκύπτουν οφέλη μόνο για την εταιρία που το αναλαμβάνει!

ΤΟ ΠΑΙΚΟ, ΤΑ ΚΡΟΥΣΙΑ, Η Β.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, Η ΘΡΑΚΗ, ΤΟ ΑΓΓΙΣΤΡΟ… ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ!!!

ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ – ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ

Η διαδρομή ξεκινάει από το εκκλησάκι Προφήτης Ηλίας έξω από την Καστανερή. Διανύουμε 500μ άσφαλτο και μπαίνουμε δεξιά σε χωματόδρομο. Σε λίγα μέτρα βρίσκουμε το μονοπάτι αριστερά, το οποίο κινείται σε πλαγιά με χαμηλή βλάστηση, είναι αρκετά τεχνικό και μας βάζει στο δάσος. Έχοντας διανύσει 1.800μ και καλύπτοντας 116μ ανάβαση, αρχίζουμε να κατηφορίζουμε προς το ποτάμι, κινούμενοι σε μια απότομη πλαγιά που θέλει προσοχή. Στο ΚΜ 2,5 υπάρχει διχάλα όπου ακολουθούμε το μονοπάτι δεξιά προς το ποτάμι. Φτάνουμε στο ποτάμι στο ΚΜ 3,3 και περνάμε απέναντι. Ανηφορίζουμε ένα απαιτητικό μονοπάτι για 900μ μέσα στο δάσος. Στο ΚΜ 4,2 φτάνουμε σε χωματόδρομο καλύπτοντας 181μ  ανάβαση  και κατευθυνόμαστε δεξιά για 300μ. Στο ΚΜ 4,5 μπαίνουμε ξανά σε μονοπάτι το οποίο σε 1.000 μ μας ανεβάζει 160μ  υψόμετρο και μας οδηγεί σε άνοιγμα στο ΚΜ 5,5. Κάνοντας δεξιά ακολουθούμε παλιό χωματόδρομο για 1.100μ κερδίζοντας άλλα 140μέτρα υψόμετρο. Στο ΚΜ 6,7 βρίσκεται ο πρώτος σταθμός του αγώνα. Πιάνουμε δασικό δρόμο   προς τα αριστερά  ο οποίος κινείται κάτω από την κορυφή Καντατς  χωρίς ιδιαιτέρες κλίσεις. Στ ΚΜ 9 μπαίνουμε δεξιά σε μονοπάτι και κατηφορίζομε προς το  Πριματάρι. Κατεβαίνουμε 120μ υψόμετρο σε 300μ περίπου μονοπατιού και βρίσκουμε το μονοπάτι προς Πριματάρι. Αρχικά κινούμαστε σε δασικό δρόμο, και σε λίγα μέτρα μπαίνουμε στο μονοπάτι. Κινούμαστε κατά μήκος του Στραβοπόταμου περνώντας τον  δεξιά-αριστερα με οκτώ γέφυρες, στο ομορφότερο ίσως κομμάτι της διαδρομής, ως το ΚΜ 11 όπου και φτάνουμε στον κεντρικό σταθμό. Γυρίζοντας προς Καστανερη από την άσφαλτο μπαίνουμε σε 200μ δεξιά και ανηφορίζουμε προς την κορυφή Σέλμα. Κινούμαστε για 800μ σε παλιό τρακτερόδρομο που έχει μετατραπεί σε νεροφαγιά και στο ΚΜ 12,2 μπαίνουμε σε μονοπάτι που μας οδηγεί στην κορυφή. Φτάνουμε στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής  1.345μ. (ΚΜ 13,3). Η κορυφή μας χαρίζει καταπληκτική θέα της Τζένας και της κορυφής του Παίκου Γκόλα Τσούκα. Κινούμαστε για λίγο σε ασαφές μονοπάτι και βρίσκουμε τον χωματόδρομο ο οποίος θα μας οδηγήσει στο Παλαιοχώρι, τον τρίτο σταθμό της διαδρομής. Στο ΚΜ  14,7 παρεμβάλλετε παλιό πέτρινο μονοπάτι,300μ περίπου, το οποίο θα δυσκολέψει τους ήδη καταπονημένους από την ανάβαση μυς των αθλητών. Φτάνουμε στο Παλαιοχώρι (ΚΜ 16,1) και κατηφορίζουμε ξανά προς το ποτάμι. Σε 600μ (ΚΜ 16,7) βρίσκουμε δασικό δρόμο και τον ακολουθούμε με κατεύθυνση προς τα δεξιά μέχρι το τέλος (ΚΜ 17,2)και μπάινουμε σε μονοπάτι για να κατεβούμε προς την διχάλα που είχαμε συναντήσει στο ΚΜ 2,5. Φτάνοντας στη διχάλα έχουμε διανύσει 17.600μ. Κατευθυνόμαστε προς τα δεξιά ακολουθώντας το μονοπάτι που είχαμε διανύσει και  στην αρχή. Η αντίθετη φορά δίνει μία τελείως διαφορετική αίσθηση καθώς οδηγούμαστε προς τον τερματισμό ΚΜ 20,1.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2ου ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΠΑΪΚΟΥ 4-11-2012

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΓΩΝΑ – ΕΝΑΡΞΗ: 10.30 π.μ. ( Προφήτης Ηλίας-Καστανερή υψ. 787 μ.)

Στο σημείο εκκίνησης του αγώνα υπάρχει χώρος αναψυχής στον οποίο μέχρι τον τερματισμό των αθλητών οι συνοδοί και οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να δοκιμάσουν τοπικά εδέσματα και κρασί Γουμένισσας (ΟΠΑΠ)

Στον ίδιο χώρο ομάδα εθελοντών θα αναλάβει την δημιουργική απασχόληση των μικρών φίλων με δρώμενα και αθλητικές δραστηριότητες. Επίσης εθελοντές – οδηγοί θα  οργανώνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα μικρούς περιπάτους προς τον παραδοσιακό οικισμό της Καστανερής – Παϊκου και τις γύρω περιοχές.

ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΩΝΑ: 14.30 μ.μ. (Προφήτης Ηλίας – Σημείο εκκίνησης)

Υποδοχή και απονομή μεταλλίων και επαίνων σε όλους τους αθλητές που θα τερματίσουν μέσα στα χρονικά όρια του αγώνα. Ανώτατο όριο τερματισμού του αγώνα ορίστηκαν οι 4 ώρες.

ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ ΑΓΩΝΑ: 15.30 μ.μ. (Προφήτης Ηλίας – Καστανερή)

Η τελετή λήξης του 2ου  Ορεινού Ημιμαραθώνιου Παϊκου θα πραγματοποιηθεί στον χώρο αναψυχής του Προφήτη Ηλία .

Κορυφαία στιγμή της τελετής θα είναι η απονομή των μεταλλίων και των επάθλων στους μεγάλους νικητές του αγώνα, στις γυναίκες και στους άνδρες, καθώς και στον νεότερο και γηραιότερο μετέχοντα

Προηγούμενο άρθροΆγγελος Ανδρεάτος: Ακόμα και για τα δυνατά τους χαρτιά κάνουν ελάχιστα πράγματα (συνέντευξη στο happytv.gr)
Επόμενο άρθροΟ Ρυθμός συνεχίζει και το Νοέμβριο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ